söndag 13 april 2008

Söndag

Idag så vaknade jag typ tidigt. Tror att klockan var nio eller nåt sånt... Aja... Simon och John sov då över, vilket var trevligt.
Som sagt så gick jag, Simon och gsson i snöstormen till coop för att handla nå kryddmixar vi behövde till kyckling fajitasen vi lagade till middag. Blev riktigt lyckat. Vet inte vad jag mer ska skriva... Imorgon blir det att sjunga i matsalen för Stoltz fyller 19. Då har han bara ett år kvar till halvvaägs till 40... Jag vet att jag är speciell. Men ni gillr det ändå. Nä nu ska jag gå och borsta tänderna och sånt. Är råtrött efter helgen xD

1 kommentar:

  1. Jag får ju inte vara med och sjunga för Stollen imorgon *SNYFT*

    Då får du sjunga extra högt, falskt och analt bara för att jag inte ska saknas för mycket!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...