fredag 9 maj 2008

Godmorgon

Blev inte ett så långt inlägg igår kväll, var för trött. Hehe... Men nu har jag tid och ork att skriva ett längre ;)
Efter middagen igår cyklade jag och mamma till Coop för att handla lite inför Polenresan. Där träffade vi på Simon som också var och handlade surprise surprise. Sen så for jag hem till han och såg på Queen of the Damned. Underbar film med überbra soundtrack.
Efter filmen cyklade vi hem till mig och sov.
Idag så blir det stan med JenisPenis. Måste hämta ut mobilen som blev klar igår och handla lite till. Finns alltid plats för mer. Ska nog köpa något snyggt linne från Gina Tricot, dom brukar ha bra billiga + att jag såg en annons om superrea i Folparken. Jag vet, låter helt crap, men man kan ju alltid titta ;)
Och sen så ska jag packa och städa rummet. Superdrygt, men måste göras innan jag åker till Polen. Vilket är idag. Typ. Vi ska fara 3:30 lördag morgon.. Peppad till max. Fortfarande ångest val om jag ska ta med mig datorn eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...