lördag 24 maj 2008

Lördag

For på stan med älsklingen. Behövde köpa lite saker innan imorgon, bla en morsdagspresent och en kostym till älsklingen (han tar ju studenten).

Det blev en skitsnygg gråkostym med vit skjorta och en randig slips. Dösnyggt. Hade jag hittat åt kabeln till kameran hade jag laggt upp bilder på han, men jag hittar den inte xD Så då for det vara.

Vi gick och tittade lite på stan. Köpte då som sagt morsdagspresent (kan ju inte skriva vad det är utifall att hon faktiskt rpkar läsa bloggen).

Men då vi var på Game och kollade på tvspel såg jag världens bästa sak, det var rea på The Sims spelen. Lycka säger jag bara. Övertalade älsklingen att köpa Fritid och Kök & Badrum till mig. Så nu fattas det bara studentliv, sen är min Sims samling komplett. Eller, Studentliv finns bara det att skivorna inte riktigt vill fungera.... Men jag måste hinna spela lite ikväll hos älsklingen, men det lär jag ju mest troligen inte göra.

Annars ikväll händer inte så mycket. Jag ska egentligen packa inför Norgeresan, men jag har bara inte gjort det än. Jag har letat reda på typ allt, men det har inte kommit in i en väska än...

Sen så är det väl Eurovision songcontest ikväll va? Då blir det att se det.

Men nu måste jag som sagt packa, annars kommer jag ha überpanik imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...