måndag 5 maj 2008

Måndag

Var en riktigt bra dag idag. Typ. Även fast jag försov mig och fick stressa som en liten dåre så gick det.
Nationellan gick superbra, speciellt den andra delen. Jag är inte så dukti på att prata om mig själv på engelska men om allt annat går typ bra. Men men, på torsdag får jag reda på mina reusltat och på onsdag är det dags för matte. Vilket jag inte är det minsta lilla orolig för. Hehe...
Sen så har älsklinge och Stoltz retat mig idag. Bland annat om min snarkning och ny svenskhet. Nu när dom inte kan reta mig för att jag är norskmedborgare längre så får dom hitta på nåt nytt...
Och nu ikväll händer ingenting. För en gångs skull har jag varit själv, vilket är väldigt sällan. Men imorgon ska jag sova hos sötnosen.
Nu ska jag läsa ut den där förbaskade boken. Men den är bra, läs! Koontz Väktare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...