onsdag 21 maj 2008

Onsdag

Go kväll bloggen. Jag vet att jag är helt värdelös på att uppdatera bloggen nuförtiden, men får jag skylla på Polenresan? Det var inte direkt det lättaste att hålla bloggen uppdaterad under resan. Och på söndag ska jag hem till Angelica och Eve för att sova där tills på måndag då det drar iväg till Norge för att fiska. Jag kommer hem på torsdan nästa vecka, vilket råkar vara min födelsedag.
Idag så har man gjort klart matte nationella del 2. Vilket gick sisådär. Vissa uppgifter var lättare, andra var helt värdelösa. Och tycker jag att dom är värdelösa så är dom det.
Efter lunch for vi ut i skogen för att hämta två kanoter. Under hela färden såg vi 7 älgar och
2 rådjur. Helt sjukt mycket älg ute nuförtiden...
Nu ikväll har jag varit på Polenåterträff och redovisat lite för föräldrarna som var där. Eller Matilda och Nt gjorde det. Dom var duktiga dom.
Sen så for jag hem till älsklingen har blivit sjuk, jättesjuk. Han hade lite drygt 39 graders feber, svårt att svälja, slem i halsen och mådde allmänt dåligt. Egentligen skulle han ner till södra Sverige imorgon. Han har varit hur pepp på det som helst, och sen så blir han sjuk. Typiskt.
Men nu så hälsar jag krya på dig älskling och ett godnatt till alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...