tisdag 6 maj 2008

Tisdag

Goddag bloggen. Haft en trevlig dag? Jga har tagit det superlugnt idag. For till skolan vanlig tid, satt i ett slags möte inför lördagen. Då det var klart var det lunch, typ. Ochd et var faktsikt riktigt bra mat idag, lax och potatis. Mums.
Efter lunch gick jag och frågade om jag fick ta tolvan hem, vilket jag fick (jag är ju som sagt duktig elev). JenisPenis fick därimot inte det. Då vi stod nere vid busshållplatsen och väntade på bussen kom hennes lärare springandes mot oss. JenisPenis fick en lite utskälning, men sen blev det inte så mycket mer liv.
Väl i stan gick vi och köpte lite godis. Sen gick vi till Gina Tricot för att se efter nåt kul att köpa, men vi hittade inget.
Då vi kom hem till mig och packat klart kom mamma och Jörgen hem. Jörgen skulle fara till Bergsbyn och köpa glass och undrade om vi vile följa med. Så klart vi ville. Så då har man tryckt i sig en stoooor mjukglasstrut. Supergott.
Så nu ligger jag i Simons säng med laptopen i knäet och skriver.
Får se hur länge JenisPenis stannar här, men jag blir kvar här tills imorgon. Skriver kanske lite till ikväll.
Bilder från dagen kommer in så fort jag hittat åt kabeln....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...