torsdag 15 maj 2008

Update from Poland

Jag har äntligen fått tag på en dator med vanliga tangenter + bredband, så nu går det att skriva utan att det blir helt särt.
Jag trivs superbra i Polen. Här är det sommar och varmt. >Är helt sönderbränd på axlarna resten är prickigkorv.
Har som sagt varit i Auschwitz och Birkenau (har problem med stavning). Helt sjukt. Får skriva mer detaljerat när jag kommer hem.
Idag har jag varit i en enorm saltgruva. Assnyggt. Fick ett par snygga bilder som kommer upp såfort jag har hittat åt kabeln till kameran som har försvunnit. Helt värdelöst.
Imorgon blir det att åka tillbaka till Gdansk där vi ska sova på hotell. På lördag (?) blir det shopping i Gdansk under dagen och på kvällen blir det båt till baka till Svearike. Hel härligt. Så på typ söndag natt är jag hemma och kommer att sova i min säng. Ska bli skönt. Nejmen nu måste jag packa klart osv, vi åker ju tidigt imorgon. Ses snart igen!

1 kommentar:

  1. Naaw jag saknar dig jätte mkt hoppas du har haft det kul PUSSAR!! älskar dig

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...