torsdag 1 maj 2008

Valborgs

Jag hade det jättetrevligt igår. Det blev jag, Simon, JenisPenis, Stoltz, John och Tim som for ut. Först samlades vi hemma hos mig. Där gjorde vi inte så mycket, typ bara flummade runt. Sen gick vi till Simon och spelade Rayman Raving Rabbids på Wii. Såklart att man var bäst ;) Efter ett tag gick vi ut till brasan för att mysa lite. Då vi blev less och slutade lukta nyduschade gick vi tillbaka till Simon och såg på film. Det blev Butterfly Effect. Den var ju typ bra. Men jag insåg att jag har sett bitar ur den tidigare. Den gick väl på TV för ett tag sen?
Då det hade mörknat och vi disskuterat filmen klart gick vi utför att skjuta raketer. Vissa gick bättre och andra sämre. Och en gick helt åt helvete. Då vi var påväg tillbaka igen kom en grupp med fjortisfulla tjejer fram till oss och var lite sociala. Efter ett tag bjöd en av dem med oss till en fest i skogen, men vi avböjde. Och John hade typ halva inne på Blondinen. Och ja, han kommer att få höra det vääldigt länge. Väl hemma hos mig och Johns anfall hade lagt sig, började vi göra iordning för natten. Men det blev lite problem med sängplatserna och vissa var lite högljudda, men det gick bra i slutet. Nä, nu måste jag kliva in i duschen. Jag är inte så förtjust i röklukten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...