söndag 22 juni 2008

Äntligen hemma

Nu är jag hemma från stugan. Det har varit riktigt trevligt även fast vädret var helt värdelöst. Det har regnat och åskat typ varje dag, med lite uppehåll för sol ibland. Men det har inte hindrat oss från att fara ut med båten och fiska. Första kvällen fick jag någon liten abborre och min första gädda. Den var väldigt fin och vägde strax över 1 kg. Jag är helnöjd med tanke på att det var min första gädda någonsin. Andra kvällen fick jag en stor abborre. Det var lite bättre.

Annars så har vi sett på film och spelat en massa sällskapsspel och bara myst.

Nu ska jag packa upp osv, hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...