fredag 13 juni 2008

Fredagen den 13...

Då var det fredagen den 13. Någon som haft lite otur? Jag har då inte klantat mig som jag brukar, jag har klantat mig mindre än vad jag brukar. Chockerande nog.
Å ikväll blir det bara ett snabbt inlägg.

Dagen har gott fort. Det gick superbra på jobbet (för en gångs skull). Svarade i telefonen utan att den bet mig också har jag slagit in en massa paket och krånglat med dom förbannade klisterlapparna...

Imorgon så är det Bolidenmarknaden så då blir det att jobba i helgen. Dock så är det bara mellan nio och fyra, men ändå...

På kvällen kommer jag, älsklingen och JenisPenis att dra på bio och se Hulken. Yippie, eller så inte. Är inte direkt jättepeppad eftersom att jag inte är något fan av Hulken sen tidigare. Gillade inte förra filmen, var superkrånglig.

Nä nu måste jag lägga mig så att jag får lite sömn för en gångs skull.. Vill ju vara pigg och utvilad imorgon. Nattinatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...