onsdag 4 juni 2008

Igår

Sorry för inget inlägg igår. Fick ett oväntat samtal igår kväll och efter det orkade jag inte skriva...

Under dagen var det då bättre.

Under förmiddan rensade jag ut mitt skåp och på eftermiddagen for hela klassen till Bygdsiljum och fikade.Riktigt mysigt.

Efter skolan gick jag på stan med JenisPenis för att hitta avslutningskläder. Hittade inget då heller. Så idag ska jag försöka hinna med tolvan så att jag får mer tid på mig idag.

Då jag kom hem efter skolan och ätit middag for jag hem till älsklingen. Där blev det att äta lite, se Gossip och äta mer glass från Ben & Jerr'ys. Kommer inte ihåg namnet påsmaken men den hette nåt med New York iallafall.

Nu ska jag göra mig klar.
Hörs sen.

1 kommentar:

  1. Jag lovar att det inte var nyktert igår, En viss (G)Runko var mkt social och hade stora svårigheter med en bilstereo!

    De blev båda, köpte ett par svarta leggins från Åhlens, vet att du sa Gina, men men!

    Hann du ta 12 bussen? Har du hittat något?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...