fredag 6 juni 2008

Jag vill känna din kropp emot min

God eftermiddag bloggen.

Igår var det som sagt skolavslutning. så härligt. Så nu är det sommarlov. Och på måndag blir det att börja jobba. Det ska också bli härligt.

Efter avslutningen igår for vi upp till skolan för att ta studentbilder och fika. Då det var klart åkte vi hem till Simon och chillade, åt middag och glass. Efter middagen fick vi skjuts tillbaka till btk, till burträsks skidstuga för att ha studentfest. Då vi kom dit så var folk redan fulla. Vi fick reda på att en redan hade farit hem, vid sjutiden, för att han hade slocknat. Inte duktigt.
Sen så var det underhållande men skrämmande att se alla fulla. Jag gillar inte fulla människor så det var lite jobbigt. Men en sak so mavr underhållande var ett par killar ur klassen (nämner inga namn men säger Järngänget), dom var inte nyktra, men trevliga ändå. Nog för att en av dem inte riktigt kunde stå rakt, en annan blev kramig och den tredje var väl bara som han brukar.

Och idag har det inte hänt så mycket. Jag sov lääänge idag. Och nu är jag hemma. Sen ikväll blir det att åka buss till JenisPenis och se på film. Det ska bli superkul.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...