måndag 9 juni 2008

Måndag

Idag så var det min första dag på jobbet. Det var ju lite upp och ner, men så är det jämnt. Det enda som var synd var att det regnade hela dagen. Saken hör till den att jag körde moppe hela vägen till Boliden. Kanske inte det smartaste, men då är jag ju som jag är.

Påvägen hem höll jag på att åka in i en bil. Det var inte mitt fel utan billistens, för jag hade förrätt (?). Äh, dom skulle vänta på att jag skulle köra före ;) Men den trodde väll att jag körde saktare än vad jag gjorde och den svängde ut rakt framför mig. Vilken tur att jag hann bromsa, annars hade jag nog varit på lassa nu... Alting slutade bra, jag var väldigt irreterad för bilen stannade inte utan körde bara vidare. Men nu är jag hemma och mår bra.

Snart kommer älsklingen förbi. Längtar. Men nu ska jag spela lite Sims. Ja, jag är beroende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...