söndag 1 juni 2008

Norgeresan

Så, nu tänkte jag få skriva av mig från de resorna jag har hunnit i göra under maj.

Resan till Norge gick superbra. Men jag var ju härdad från Polenresan.

Fiskandet gick sådär. Jag fick minst fisk i klassen, men jag bryr mig inte.

Självklart har jag lyckats göra mig illa. Men är man klantig så är man, och jag är född till det.

Så vad kan jag skriva mer? Inte så mycket.
Vi for hem på min födelsedag. Så helt ärligt var det nog min sämsta födelsedag någonsin. Det var första gången i mitt liv som ingen kom och sjöng för mig på morgonen. Men jag kan inte ha alltför höga krav på min klass. Jag är glad att dom ens kom ihåg att jag fyllde år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...