onsdag 11 juni 2008

Onsdag

Blir bara ett kort inlägg nu, får skriva mer ikväll när jag kommer hem...

Idag är första dagen den här veckan som jag har sett sol och inge regn. Vilket är superbra. Dock så blåser det jävel, vilket är mindre kul.

Igår hände inte så mycket i butiken. Fick slå in jätte många paket (som blev lite halvsnygga) och sätta på adresslappar på dem.

Och igår då jag körde hem så blev jag inte nästan påkörd, inte en enda gång. Och på kvällen följde jag med och handlade och efter det for jag och tankade. Vilket jag upptäckte att jag var helt värdelös på. Haha..

Nä nu ska jag göra mig klar och börja fara snart. Det är ju lite tid att ta sig dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...