söndag 8 juni 2008

Söndag

Godeftermiddag bloggen. Hoppas allt är bra med er? Jag mår bara fint om man bortser från mina myggätna fötter...

Idag har jag inte gjort så mycket. Håller på att städa, har iaf plockat ihop en massa kläder som låg överallt. Sen så har jag spelat The Sims 2 till PSP. Askul. Jag är helt fast och nu kan jag inte sluta spela... Jag fick det av älsklingen igår men har snart spelat ut. Nej jag har INTE nött det (A).

Imorgon så börjar jag jobba. Vet inte om jag ska vara lat och ta bussen eller överengagerad och köra moppen (som min syster BTW har repat sönder)?

Nä nu måste jag städa. Måste sätta igång en tvätt så att man har lite rena kläder tills imorrn. Haha det kan ju alltid vra bra att ha.

Jag vet att det är lite tidigt ute, men är nån sugen på bio till helgen och typ äta mat ute (och nej inte på max...)? Ja Stoltz, Marris får följa om hon får det för sina föräldrar. Jag lovar att jag inte ska blänga såå mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...