måndag 14 juli 2008

Busstrejk

Pga busstrejken så tar jag mig inte till jobbet. Jäkla oflyt.
Så snart kommer farmor å farfar och hämtar mig för att hämta cykeln och sen så blir det till fällfors.
Inte kul det här. Jag var jättestressad helt i onödan + att jag påköpet missar en arbetsdag. Nä nu är jag fan irreterad. Vilket jag inte är så ofta.
Det som gör mig på bättre humör är top ten at ten idag. Temat är Fergie. Kärlek till My humps, Glamorous osv.

Äh, nu måste packa klart. Är mycket som måste med.
They buy me all these ices.
Dolce & Gabbana,Fendi and NaDonna
Karan, they be sharin'
All their money got me wearin' fly
Brother I ain't askin,
They say they love my ass ‘n,
Seven Jeans, True Religion's,
I say no, but they keep givin'
So I keep on takin'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...