torsdag 24 juli 2008

Dan före dan före dopparen dan

Imorgon får jag lön. Ja :D Inte hälsosamt xD Har beställt ytterligare saker, den här gången från eleven.se. Haha. Vilket är inte så bra. Det blev en body splash och en hårparfym i doften Pink Sugar från Aqualine. Mums. Så nu ska jag dofta mums till hösten ;)

Och imorgon skickas kameran och jag lär få den till veckan, paketen från La Redoute får jag nästa vecka och sen så får jag väl paketet från eleven nästa vecka om dom är snabba på att leverera. Vilket jag påsätt och vis hoppas. Så imorgon måste jag lägga undan x antal tusen bara i förebyggande syften. Sen så måste jag betala igen mamma en massa pengar. Suck. Det här med stan på lördag kanske inte var den bästa av alla ideer? Jo, det var det :) Men jag måste räkna ihop allt så jag inte handlar upp för dom pengarna. Inte bra.

MEn nu är jag superpeppad.
Sen så kommer jag att få semester under vecka (33) Och då ska jag chilla. Och sen tre veckor senare är det back to school som gäller crap.

Äh, nu måste jag sova så att jag är utvilad tills imorgon, måste ju pallra med både dagen och natten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...