tisdag 22 juli 2008

Date movie

Har precis kommit hem från Malin. Jag skjutsade JenisPenis på min pakethållare. Haha. Inte nyktert säger jag bara xD Eller jo, vi var nyktra, men det så säkert inte nyktert ut. Hihi.

Hos Malin satt vi tre och pratade, läste lite gamla tidningar och såg på film (Date movie). Den var lite udda men bra ändå.

For tvärt in på Gina Tricot efter jobbet. Hade tänkt att köpa en väska, men köpte istället två t-shirts och en klänning på rean. Inte bra för mig. Haha. Men nu har jag nåt att ha på mig på lördag då det blir först stan med JEnisPEnis och sen så blir det middag med älsklingen på Tattung. Kärlek till kinamat ;)

Men nu ska nog jag och Jänna fixa till på mitt rum och sen fortsätta prata och sen sova ;) Haha. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...