lördag 5 juli 2008

Feel the pinkness

Goddag bloggen. Har sovit riktigt länge idag. Behövde ta igen mig lite ifrån veckan. Har varit super trött. Men nu så är jag piggare.
Har försökt att fixa lite fler bilder, men kameran tjorvar sig (som anligt) och jag har försökt att lista ut hur man hittar åt bilderna från mobilen. Och det var inte det lättaste. Sen så behöver man ju en kabel, och den är ju vars den nu än är. Så jag fick låna älsklingens.
Nu kommer en bild på det jag vill ha från jobbet ;)



Visst är den fin? Ja det är en rosa haglepatron. Men om jag köper en ask så kan jag ju inte skjuta upp dem heller ;) Haha....

Och nu är det ju högsommar, iallafall här uppe. Och jag har inte varit och badat än. Skämmes! Men först behöver jag nya badkläder ;) Jag blev less på de jag hade så dom kastade jag. En bra orsak till varför jag behöver nya.

En annan sak som hör sommaren till är ju mormor saft. Inte det nyttigaste man kan dricka, men ack så gott. Verkligen. Så min mamma var ju duktig och gjorde mormorsaft för någon vecka sen. Men det vi gjorde är snart slut. Inte mitt fel. Det kan faktiskt ha varit min lillasysters fel. Också.



Mmmmm...... Man kan nästan se sockerlagren som flyter omkring ;)

Vad händer annars idag? Det var tänkt att fara och handla badkläder, men jag pallar inte. Och att fara och bada efteråt. Men det blir inte av. Sen så skulle jag städa. Men det får bli imorgon hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...