söndag 13 juli 2008

Helgen

Då har man kommit hem från älsklingens stuga. Gud så härligt det har varit att få koppla av och bara mysa. Idag så vart det till och med ett bad, trots att det iprincip flöt omkring små isblock i vattnet. Haha.
Imorgon blir det att hämta hem min cykel. Har precis köpt den. Röd och fin. Får lägga upp en bild på den imorgon tillsammans med lite bilder från i helgen. Måste bli bättre på att lägga upp bilder.
Och jag kan int vänta till helgen. På lördagen blir det lite shopping med JenisPenis (no matter what. Hoppas på dåligt väder).
Efter stan så lär det bli bio, Mamma Mia. Båda har velar se den, och nu blir det av.
Sen så kommer jag och älsklingen att gå och se Kung Fu Panda som han har tjatat om ett bra tag ;)
Och helgen efter blir det förhoppningsvis sol & bad & äta Ben & Jerry's för fulla muggar. Myspys. Så nu ska jag arbeta som en tok under veckorna inför helgerna då jag får sola & vila. Och shoppa. Haha. En av de få saker som får mig att må riktigt bra.
Helt ärligt så har jag i tanken redan börjat spendera min lön. Inte hälsosamt alls. Men det är det som får mig att fortsätta :)

Nä nu måste jag gå och lägga mi och sluta se på The Exorcism of Emily Rose. Kanske det inte det bästa att se då man är ensammen hemma. Eller nästan, min moster är här. Så helt själv är jag inte.
Får fixa med bilderna och osv imorgon.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...