tisdag 8 juli 2008

I wanna be MADE

Jag är en Made-aholic. Verkligen. Vet du inte vad Made är? Det är ett program där man kan bli ändrad till något man inte är. Världens tönt vill bli proomquuen, stadsfjolla vill ,ära sig skjuta, rocker vill prova på modellyrket. Ja, ni fattar.
Jag tycker att det är kul då dom lyckas (vilket dom gör). Och det är kul att se förändringen från det dom var i början till det dom blev i slutet.

Hela min tid på Naturbruks känns som ett enda långt MADE-avsnitt. Om man ser hur jag var i ettan jämfört med den jag är idag, så är det stoor skillnad.
Jag har fått mer självförtroende sen jag började, det är väl den stora skillnaden. Jag är mer framåt och vågar ta kontakt med andra. Förut väntad ejag på att folk skulle komma fram till mig. Och skulle det vara så skulle jag aldrig ha lärt känna världens bästa bästis, JenisPenis. Jag kände INGEN då jag började, och alla verkade veta vilka dom andra var. Inte kul alls.

Och nu ska man börja sitt sita år. Vilket känns både lite skönt och lite sorgligt.
Äh, nu måste jag fortsätta och jobba. Slutar halv sex idag och kommer att vara i Fällfors hela veckan = inge internet.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...