lördag 19 juli 2008

Lördag

Goddag bloggen. Sitter hemma hos älsklingen och skriver lite emdans han är och handlar middag.

Igår såg jag, älsklingen och John framför en film, Hitman. Den var faktiskt bra. Jag har lite glapp, eller vad man ska säga, emellanåt i filmen, men det beror mest troligen på att jag var jättetrött.
Annars så går jag väl runt och är glad. Det är bara sex dagar kvar till lönen, jag ska snart få hem min nya digitalkamera, och till helgen blir det stan. Och då blir det att spendera pengar. Dockså känns det som att jag inte har så mycket pengar att spendera. Men det har jag ju :) Vilket värmer min kalla själ lite grann ;)
Snart är den min :)
Och snart (typ i oktober) får man hem mestadels av grejerna från La Redoute. Haha. Jag är så värdelös. Jag borde kanske tabort det mesta från min beställning med tanke på att det är typ sommarkläder jag har beställt. Men men. Det funkar säkert till jeans också.
Så nu så ska jag ivart fall försöka kämpa lite till på jobbet, har varit seeeg den senaste tiden och väldigt ofokuseradxD Men man kan inte förvänta sig nåt annat av mig :/

Så nu är man ivart fall peppad för typ allt, känner sig som typ värsta Superwoman eller något liknande. Haha.
Men en sak är säker, jag måste sova mera, är ju alldeles för glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...