fredag 25 juli 2008

Morgon :)

Godmorgon på er. Jag vaknade vid sex tiden imorse, inte så lyckat. Så jag steg upp, tog en dusch och gick å la mig igen och vaknade int upp förrän tjugo i åtta. Härligt.
Så idag får man lönen yay. Men jag ska lägga undan det mesta för att kunna betala det jag har köpt på nätet. Men det löser sig. Det som blir över kommer att spenderas imorgon på stan med JenisPenis och sen på kvällen blir det nog bio och middag på resturang med älsklingen.
Gud vad härligt.
Nä, nu ska jag äta frukost. Och sådär lagomt med frukost får det bli idag, har med mig mycket till lunch.
Ha en fortsatt solig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...