måndag 14 juli 2008

Ny cykel

Så därja. DÅ har man cyklat hem nycykeln. Den är riktigt fin, hallonröd med mörkröda blommor. Jag är helnöjd. Tyvärr så kommer den att få stå ett tag pga busstrejken, jag hade ju tänkt cykla in till stan... Men jag kommer ju använda den långt in på hösten, så det ordnar sig nog.
Sen så har jag fått L'Oreal Double Extentions av farmor. Så nu ska jag testa den. Hoppas den funkar lika bra på mig som dom säger att den gör. Haha.
Och nästa vecka ska jag cykla till Elgiganten och köpa en ny digitalkamera. Den här gången en rosa. Jag har sett två stycken, en för 2200 kr och en för 1500 kr. Den dyrare har 8.0 megapixlar och den billigare 8.2. Men den dyrare var aningen rosare, så vi får se.

Och just nu sitter jag och väntar på farfar, farmor och pappa som ska hämta mig. Sen så blir det Fällfors. Och datorn lämnar jag kvar så att min moster kanb hålla kontakt med sin omvärld. Haha.

1 kommentar:

  1. Vet du vad man är när man faktiskt överväger att köpa den dyrare kameran, fastän den är sämre än den billigare?

    ......
    ....
    ......
    .....
    ..... *väldigt dramatisk tystnad*



    BORTSKÄMD !!!!! *dramatiskt eko*

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...