onsdag 2 juli 2008

Onsdag

Jag längtar verkligen till helgen. Då ska jag sova som en liten idiot eftersom att alla andra verkar ha fullt upp. Men då kan man passa på att mysa med älsklingen. Hand tänkt ta en runda på stan på lördag, har inte riktigt kollat in rean så bra... Vilket är synd eftersom att jag brukar vara först på plats ;) Haha... Men lite shopping blev det ändå idag innan bion. Hittade ett par jeans på Lindex som jag köpte. Misstänker att dom är likadana som dom jag har på mig, men men. Jag trivs ju i dem ;).
Sen så misstänker jag att dom börjar bli lite irreterad på mig på jobbet. Men om en kund kund ringer och undrar om kängor, som jag inte vet något om, hur ska jag då kunna svara? Eller om dom undrar något om en bössa, jag har inte så stor koll på det. Jag försöker att lära mig, men just nu är jag inte så bra på att lära mig xD Skyller på sömnbrist. Men man vet aldrig. En sak vet jag då att jag är duktig på, att sortera upp saker, ta betalt och städa. Haha... Ja där ser man. Men jag lär mig mer och mer, sakta men säkert ;)

Senså ikväll spöade jag skiten ur Simon och Emma i Monopol (eller så spöade Simon oss). Så det blev lite sent (och senare blir det) Inte hälsåsamt det här.
Men nu ska jag sminka av mig och borsta tänderna och kila i säng. Håller på att somna vid datorn.
Och imorgon så ska jag inte glömma mobilen hemma. Måste ta kort på en sak som jag egentligen inte behöver men som jag vill ha (nej Stoltz - det är inte pumphaglet, men du vet nog vad det är ;) ). Så godnatt.

Choris Romance says goodnight

Close your eyes and I'll close mine

Remember you, remember me

Hurt the first, the last, between

Choris Romance says goodnight

Close your eyes and I'll close mine

Remember you, remember me

Hurt the first, the last, between

And I'm praying that we will see

Something there in between

Then and there that exceeds all we can dream

So we can talk about it

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...