onsdag 16 juli 2008

PeppPeppPepp

Busstrejken är över och jag kan återvända till civilisationen. Imorgon blir det att ta den vanliga busse hem, packa lite kläder och sen ta den nya fina cykeln hem till Simon. Gud vad jag saknar han :)

Sen så är jag pepp för att solen skiner och det är varmt. Dock inte så bra då man står i en bastu till butik men men.

Andra pepp är att det snart är helg = stan. Och då blir det en massa shopping. Och om ett bra tag kommer det hem ett litet paket till lilla mig från La Redoute. Har beställt lite saker därifrån. Dock så hoppas jag att dom får hem sakerna snart så jag får dom lite fortare. Haha. Annars hoppas jag på en solig och varm höst xD

Och snart är det löning. Vilket ska bli superhärligt. Först ska jag betala av lite skulder, sen så ska jag köpa en kamera + minneskort. Ska beställa hem den ibörjan av nästa vecka så att jag får den till helgen. Pepp.

Och den helgen eller helgen efter det ska jag bjuda min honey på bio.

Lycka ända in till själen säger jag bara!

Crap, måste fortsätta med slaverie... öh jag menar jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...