söndag 20 juli 2008

Projektarbete

Jag har funderat ut världens grej att göra i mitt projektarbete i trean. Ja, jag vet att jag är ute i god tid, so? Jag är jättepepp till att börja designa det här. Ja det involverar att klippa sy och skissa. Hoppas bara att slutprodukten lockar många. Haha. Marknaden är inte så stor om man säger så ;) Men peppad är jag.
Skulle villja skriva om vad det är jag har tänkt att göra, men pga plagiatriksen avstår jag. Men det är väl helt förstårligt?
Så nu ska jag bli mer skillad att sy och måste lära mig hanter PhotoShop bättre. Mycket bättre. Och börja skissa. Kanske lika bra att göra det nu?

Annars har det inte hänt så mycket. For hem till älsklingen en stun, åt lite middag där och tog det allmänt lugnt.
Sen så har jag och Ninni sett på en skum deckare på Viasat Crime. Och jag är ätit lite mer B&J glass (du är inte ensammen om det Stoltz!)

Men för nu, God natt.

(BTW Stan på lördag. Ska stå med oldiesarna då dom öppnar, och ja jenispenis, det ska du med!)

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...