tisdag 15 juli 2008

Update

Tänkte bara snabbskriva lite innan vi stänger.
Hoppas snart att busstrejken är över. Eller så hade jag bara oflyt med bussen bara igår.

Jag tog lite sovmorgon igår (hehe) så det blev lite stressigt intill stadsbussen och hinna göra lunch. Sen så hade vi inge bröd så det löste sig ju.
Då jag står vid busshållplatsen inser jag att jag har glömt mobilen. Så jag springer och hämtar den. Just när jag kliver ut genom dörren så åker bussen förbi. Jäkla oflyt.
Så jag går in och hämtar moppehjälmen. MEn nej, moppen strejkar.
Så jag tar cykeln in till stan. Skyndar mig in till ICA för att köpa lunch. Hittar inge gott så jag köper VR, en cola och lite nötter. Och sen går jag och väntar på bussen. KLockan är då tjugo i nio och bussen går nio. Så jag hade lite marginal.
Men då klockan passerar tjugo i tio ger jag upp hoppet. Visst, bussen brukar vara sen, men aldrig såhär sen.
Så jag tar cykeln hem, packar saker och sen kommer farmor, farfar och pappa och hämtar mig. Då hämtar vi nycykeln och jag cyklar hem än en gång.
Inte roligt alltså. Så om det var busstrejken så hoppas jag att den är över nu...
Men jag är då i Fällfors i veckan. På fredag ska jag hem för på lördag blir det staan. Måste. Spendera. Pengar. Nu. Öh, ja... Jag har ett beroende ;)
Och ikväll blir det att äta upp gårdagens rester av Ben & Jerry's. Mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...