söndag 20 juli 2008

Welcome to the Moulin Rouge!

Ja, du kan aldrig gissa vad jag såg på för film igår. Den alldeles underbara filmmusikalen Moulin Rouge. Har man inte sett den har man verkligen missat något.

Jag varnade Simons lillasyster Emma om att jag kommer att sjunga till låtarna i filmen. Haha. Nej jag har inte alls nött filmen och har inte OST på iPoden. Inte alls.



Annars hände inte så mycket igår. Tog det mest lugnt. Och hade kul åt Simon som inte hade en utav sina bättre dagar. Alla fåren var inte i hagen om man säger så ;)


Och idag har det inte hänt så mycket. Skulle fara hem till Simons mormor och fira henne, men då blev det som det blev och jag hamnade hemma framför datorn istället med glass från Ben & Jerry's. Riktigt gott. Sen så ska jag ta tummen ur och storstäda rummet. Nog för att typ hela dagen har gått, men ändå. Sen om jag pallar kanske det blir att beställa hem pizza med Tim som är här. Om jag ids. Mina matlagningskunskaper är ju inte dom bästa. Haha.
Mums

Låt just nu Korn Love Song




Love song for the dear departed


Head stone for the broken hearted


Arm's to kill


Or flowers to steal


Head trip for the mortal earthbound


One sip of the blood that i found


Lieing hereIm dying here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...