söndag 17 augusti 2008

Förlänga lovet tack?

Har precis klätt på mig, annars har jag sprungit omkrin i min pyjamas från La Redoute heeela dagen. Supermysigt. Men jag vet inte riktigt om familjen uppskattar pyjamas vid matbordet? Mest troligen inte.
Idag har jag tagit det lugnt. Jag nördade som sagt där ett tag, men sen blev jag less så jag tog ut sackosäcken, en filt och en utav Gossipböckerna ut på balkongen och myste lite i solen. Dock så fick jag ingen färg, för jag är som sagt albinoblek, har alltid varit och kommer mest troligen förbli så. Annars har det inte hänt så mycket mer spännande. Måste dammsuga och plocka kläder från golvet sen. Det är kaos igen inne på rummet. Vad gör jag för nåt där egentligen? Sen så... Ja, händer det inte så mycket mer... Ska nog fortsätta läsa Gossipböcker. Är inne på den tredje sista som jag har hemma = läast ut nästan en hel bokserie på inte lång tid alls. Ni kan väl bortse från att varje bok är på ca 200 sidor och att texten inte är minimal? Men vad gör det, jag avgudar dem ändå.

Nä nu ska jag bli lite produktiv och städa. Jag vet det händet typ aldrig, men nu är jag fan less + att jag måste hitta åt min andra skolett. Vad ger det att äga världens snyggaste (host) skor om man inte kan använda dem? Vi hörs mest troligen senare ikväll, om jag känner mig rätt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...