lördag 16 augusti 2008

Jag typ avlider XD

Mamma ringde till mig medans jag körde Mario Kart, vilket är dåligt för då lyssnar jag inte så bra.
Men det har inget med saken att göra. Allt jag kunde få ut från samtalet var att en 'Erik' (jag känner ingen Erik, nästa gång ni busringer, få det att verka troligt!), medelålders och tydligen mitt ex, hade varit ute och jagat med mig för någon dag sen och jag hade skadeskjutit tre renar. Punkt 1. Jag har inte skjutit något djur, och om jag skulle det, så är renar inte mitt mål. Punkt 2. Ni som följer min blogg vet att jag inte har gjort särskilt mycket den här veckan och jaga ingår inte i min planering. Punkt 3. Ska jag mot all förmodan skjuta ett oskyldigt djur så ska jag inte göra det mot en ren. Punkt 4. Jag är en snäll flicka, och snälla flickor gör inget odygdigt ;)
Jag har kört uteslutningsmetoden och kommit fram till att det mest troligen är någon kille i klassen eller en kompis till dem. Men kom igen, vem det än var, väx upp! Dock så gav det min familj ett gott skratt. Och ska ni busringa nästa gång, gör det till min mobil. För ska du leka mitt ex, så lär du ju ha mitt mobilnummer.

1 kommentar:

  1. det där påminner mig om då någon random person ringde på min mobil förra sommaren då jag var i haparanda, jag svarar och dom påstår jag har beställt sexleksaker från en random sida, jag lägger på, dom ringer igen å säger samma sak, jag lägger på, dom ringer igen, grunko får svara, dom tappar sig genom att fråga efter "Jenna"

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...