lördag 16 augusti 2008

Lördag

Goddag. Hoppas ni sov gott, för det gjorde inte jag. Älsklingen snarkade konstigt och hade uppenbarligen svårt att andas. Inte kul. Efter min blogginlägg inatt så var jag vaken i ca 1,5 timmar till... Inte kul. Men till slut somnade jag, typ. Dock så drömde jag konstigt (det gör man ju jämnt) så det hjälptre ju inte direkt.

Sen så har jag fått värsta måste-ut-och-resa-behovet. Tänker tillbaka till Polen-resan. Jag vet, Polen kanske inte direkt är det land man tänker på när man ska utomlands, men jag är typ kär i landet. Sen så har ju sällskapet mycket med det hela att göra. Krakow med Angelica och det enorma köpcenteret med Sarah. Lovely. Måste dit igen.

Det närmsta resa jag komme rinom den närmsta framtiden är till Umeå. Ska bli superkul. En heldag med bara tjejer = Jag + JenisPenis ;) Längtar verkligen. Vi ska dit lördagen innan skolan börjar, och då kommr jga att invardera Ording & Reda för lite skolsaker ;) Har typ allt utom ett nytt pennfack och roliga pennor, roliga pennor gör typ allt. Någon som vet av en superbra frisörsalong i antingen Skellefteå eller Umeå? Kosta vad det kosta vill. Hur som haver, peppad är jag. Och vet ni vad, dagen efter har jag och älsklingen varit tillsammans i två. Fatta länge det är.

Annars händer det inte så myket idag. Har spelat lite Mario Kart och nu så skriver jag och lyssnar på musik. Men snart ska jag kliva i duschen. Efter middagen ska jag och älsklingen till hon vi hade tänkt fara till igår. Hm... Hoppas hon inte ångrar sig idag....

Sen ikväll ska jag typ chilla. Men egentligen vill jag slå klackarna i taket i nån klubb, som det typ inte finns nån av i Skellefteå. Än en gång, Polen minne ;)

1 kommentar:

  1. Jag tycker du kan komma och hälsa på mig, har faktiskt städat så du behöver inte vara rädd för mina monsterdammråttor under sängen!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...