måndag 25 augusti 2008

Måndag morgon

Godmorgon bloggen. Jag ska snart ner och äta lite frukost innan jag far till stan.
Det är den 25e idag, och för alla som jobbar betyder den här dagen lön. Vilket innebär mina vänner att du inte ska till en stormarknad idag. Orsak? Alla andra ska ju dit!
Jag har glömt att berätta en sak. Det Coop som ligger här i Skellefteå har byggt om. Vilket innebar att vi fick ett Apotek lite närmare + en annan butik. Har int evetat vad dom heter eller sålt. Men nu vet jag. Dom säljer kosmetik av alla dess slag. Hann se en YSL-monter, men det var typ allt. Så jag gissar på att det kommer vara lite dyrare smink. Så då vet ni var ni kommer att hitta mig den närmsta tiden. Ska nog ta cykeln förbi där senare idag.

Då jag kommer tillbaka till stan så ska jag först och främst se om jag fått min lön än. Sen så ska jag gå och lämna in papprerna till Accent. Man måste ju försöka ivartfall. Sen så ska jag nog springa förbi Ur & Penn och köpa mig en herrklocka. Jag vet att det modet har varit läänge, men ändå. Jag har aldrig förstått tjusningen med en herrklocka men nu vet jag. Har man smygfeta handleder som jag så är det inte säkert att en damklocka passar om man inte gör fler hål. Men herrar är ju menade att ha större handleder än vi kvinnor = deras klockband är längre = passar mig bättre. Sen om man blir överfallen kan man ju alltid drämma till med handleden, klockan är ju oftast enorm!

Nä nu måste jag gå innan jag får alltför bråttom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...