måndag 25 augusti 2008

Måndag

Så, nu har jag kommit hem från älsklingen. Jag har sett på hans nya dataskärm, vilket var stor. Typ 22 tum tror jag att han sa.
Innan jag for hem från stan gick jag och lämnade in mitt CV till Accent. Hon som tog emot den verkade positiv, vilket är bra. Men, vem vet hur många ansökningar dom har fått nu de senaste dagarna? Jag kan ju inte vara den enda som sökt jobbet. Även fast jag hoppas på det. Så nu får jag ta och hålla tummarna och vänta. Hoppas dom ringer snart så att man får veta.

Annars då? Jag har legat i älsklingens säng ätit nötter och läst Glamour. Stod inte så mycket intressant i den, tyvärr. Men, jag fick en massa rabatter under deras Glamour-weekend. Bland annat 20% hos Indiska.

Nu snart ska jag gå och lägga mig. Jag behöver sova efter natten. Blev inte mycket sömn där. Älsklingens snarkningar lät som en visselpipa, rakt i mitt öra. Och det hjälpte inte att temperaturen var typ 100 grader inne på rummet.

Godnatt då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...