onsdag 13 augusti 2008

Onsdag

Goddag bloggen. Tyvärr så har det regnat hela dagen så det blev inget läsande ute på älsklingens altan, därimot i hans säng medans han jobbade. Har hunnit läsa ut första Gossip boken och har börjat på den andra.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Vi spelade lite Mario Kart och sen har jag läst. Men det är mysigt.

Sen så har jag smsat med Angelica, vi ska hålla ett förderag på e4an nästa torsdag om Polen-resan. Det ska bli och se vad man kommer ihåg haha. Ja, om man bortser från då jag och Angelica gick på stan i Krakow eller då jag shoppade i det enorma köpcentret med Sara. Det är minnen det.

Och idag kom mitt paket från La Redoute. Kul att man får sina sommarsandaler nu när det är höst här. Men jag är helt säker på att det kommer fler soliga dagar. Igår var ju en av dem.

Nu ska jag jag och älsklingen packa mitt pick och pack och gå till mig för att äta midag. Får se om jag bloggar mer idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...