fredag 8 augusti 2008

Semster

Då var det äntligen semster för mig. Så nu ska jag chilla i lite drygt en vecka och sen så blir det APU jäääättelänge crap. Och sen börjar skolan om.

På måndag har jag bestämt att vädret ska vara supervärdelöst så jag faktiskt har en väldigt bra orsak till att vara inne och städa då jag har semester. För är det fint väder är det lite slöseri på smester att vara inomhus. Ni fattar vad jag menar. Så på måndag ska det bli storrensning inne på rummet. Ska kasta/skänka bort typ allt som jag inte vill ha kvar längre. Bättre att göra sånt här nu än då jag ska flytta hemifrån.

Och snart är det lön kaching! Eller snart och snart, emn i fattar. Men då ska jag typ spara allt. I förbyggande syfte till saker jag behöver (Lägenhet, möbler, hundvalp, Chanel) Haha. Ja...
Och om en halvtimma början Tristan & Isolde. Och den ska jag se. Älsklingen sitter och spelar så då gör det inget om jag ser på romantiskafilmer (som jag egentligen inte gillar, men jag gillar skådespelarna så det får duga ändå). Sen så har man ju läst historian om Tristan & Isolde, så det blir kul att se hur den är som film.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...