söndag 17 augusti 2008

Söndag

Så då var helgen över och snart börjar skolan om igen. Iallafall för de flesta utom mig, jag ska börja min APU nu på onsdag och kliver inte innanför skolans dörrar förrän andra veckan i september. Fatta skönt. Men fram tills dess då? Förutom att jag har APU så ska jag bara chilla. Och i veckan ska jag seriöst inte göra någonting. VArför skulle jag? Det är mitt sista riktiga sommarlov, vilket i sig är sorgligt, och nu ska jag göra det mesta utav det = ingenting. Jag ska vila upp mig inför APUn och skolstarten. Sista lördagen innan skolan börjar om kommer ni att hitta mig och JenisPenis på en buss till Umeå. Och räkna mewd att det kommer vara en tidig buss. Längtar som fan.

Nä nu ska jag nörda mig och blunda för solen som skiner utanför mitt rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...