måndag 11 augusti 2008

Städdagen

Håller på att rensa på rummet för full muggar. Går faktiskt riktigt bra. Har snart rensat ut i hela byron, har rensat i skrivbordet och ska börja med bokhyllan. Hoppas att det går snabbt och smärtfritt ;)

Sen så har ett av två paket kommit. Så jag håller på att övertala Jörgen att vi behöver mer mjölk hemma. För det är typ slut ;) Säger vi som. Sen så hoppas jag att mitt bokpaket kommer snart. Men då ska det finnas plats i bokhyllan.

Så jag är typ överlycklig. Ikväll blir det att sova hos älsklingen, installera kameran och nörda sig = spel lite WoW. Pojken tycker att jag borde levla upp min stackars Hunter. Men huvuduppgiften är att ta en massa kort med nya kameran.

Äh, nu måste jag fortsätta städa.

Låt just nu Slipknot - Vermillion Pt 2 (Bloddstone Remix)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...