torsdag 14 augusti 2008

Surprise surprise

Jag är peppad för paketet från La Redoute, även fast det har gett mig lite problem. Hmphf. Det jag beställde därifrån var mer tänkt att användas under julimånad och inte i mitten av augusti. Jo, om vädret är med såklart, emn annars nej. Hur kul är det att använda sina nya gladiatorsandaler i spöregn? Då hade ett par gummistövlar varit bättre. Sen så råkade det hoppa ner två handväskor i vagnen, men den jag köpte på rean räcker gott och väl till hösten. Dock så kan den röda bli bra också... Hmmm? Men den rosa kommer jag nog skänka bort om jag inte blir uppöveröronen förälskad i den. Vilket inte är så stor risk.

Sen en annan sak jag stör mig på (om man bortser från att sommarkläder + höstväder inte går så bra ihop när man bor uppe i norr) är folk som inte uppdaterar sina bloggar särskilt ofta. Jag läser typ tre bloggar (minst) varje dag. Två av dem är mina underbara kompisars, JenisPenis och Stollens bloggar. Men kom igen. Hur kul är det att läsa om det ni skrev den 11/8 respektive den 9/8? Kom med nå nytt nån dag!!! Nu råkade jag peka ut dem lite extra mycket, dels för att 1. Jag gillar att läsa deras bloggar, dom får mig att le. 2. Vad är det för mening med en blogg om man inte uppdaterar den ofta?

Jag vet att jag inte brukar vara så bra på det, men jag försöker då skriva varje dag eller så tar jag igen det med fler en annan dag. Eller så uppdaterar jag ofta för att jag inte har nåt bättre för mig.

Men jag tycker om er ändå ;)

Psssst.... Bilder på kläderna kommer upp lite senare, kameran har slut batteri (host host) och det tar typ 5 timmar tills den är fullt laddad suck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...