tisdag 19 augusti 2008

Tisdag

Godmorgon. Då var det min sista dag utav sommarlovet. Lite sorgligt faktiskt. Och hur spenderar man den inte bäst om inte i sängen med en bra bok? Tyvärr så har jag läst ut alla Gossip böckerna jag hade hemma. Ja, du läste rätt. Jag har läst Gossip 1-9 + It Girl 1-2 på lite drygt en vecka. Och vet ni vad. Det känn superhärligt. Och jag har redan börjar på två böcker till. Dock inte i Gossip serien, men mina två favorit Anne Rice-böcker, The Vampire Lestat och Pandora. Helt underbara.
Sen så är det bara sex dagar kvar tills lönen och det är dags att räka ut hur mycket jag har jobbat. En sak säger jag då bara kaching! Gud så härligt. Och den här gången ska jag spara lite, faktiskt. Eller rättså mycket, får vi får se.
Men nu ska jag gå ner och äta frukost, sen ska jag räkna ut hur många timmar jag har jobbat och sen ska jag städa. Ha en trevlig dag ;) Jag vet att jag kommer ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...