tisdag 12 augusti 2008

Tisdag

Det är andra dagen på min semester och jag har redan tappat tidsuppfattningen. Jag var helt hundra på att det var onsdag, men icket. Och det var nog lika bra. Haha ;)

For på stan för att hälsa på Tim i hans lägenhet. Väl på stan så träffade jag på JenisPenis. Glatt återseende säger jag bara. Vi gick runt och tittade lite. Tänkte kolla lite på den sista rean innan den tar slut. Inne på Accent hittade jag en röd/lila mocka väska från Don Donna som var på halva reapriset. Klart att jag köpte den ;)

Väskan


Sen for vi hem till Tim och fikade lite, kollade runt i lägeheten. Dock så var den inte så stor (en etta), men vad gör det? Hade världens bästa utsikt över älven. Avundas han verkligen.

Fråga inte vad jag gör..

Bästa bilden på Tim

Vårat fika

JenisPenis


Efter att jag varit där och fikat så cyklade jag hem igen med en väska mer än innan. Haha.

Jag och Simon satt och nördade oss lite och sen for vi in till stan för att köpa ett nytt spela till Wii:et, Mario Cart. Vilket vi ska prova på sen. Efter att vi varit inne på Game så handlade Simon lite inne på Ica, ibland måste man ju sånt med.

Sen så for vi till macken för att hämta ut mitt bokpaket som kom idag. Lycka säger jag bara. Är det fint väder imorgon blir det att ligga på Simons gräsmatta och läsa. Så nu hoppas jag på solsken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...