torsdag 28 augusti 2008

Torsdag

Då var det dags för lite Naturbruksskvaller. Dock så är det här inte officiellt ännu, men ett faktum som lla tydligen redan vet om. Det är dags för maktändring på min skola. Och nej, jag snackar inte det som sker mellan oss elever, utan nu är det bland lärarna. Det högsta hönset ska ha fått ett nytt jobb, vilket innebär en stor lycka för oss elever. Och nu särskilt för skogseleverna efter som att det ryktas att en viss lärare ska ta över. Det blir nog super bra. Länge leve Naturbruks!

Det är torsdag idag, vilket innebär att det är bara fredag kvar till helg. Fatta härligt. Jag ska då till Simons stuga och mysa. Ska ta med mig en bok som ska bli utläst. Just nu håller jag på med Pandora som är skriven av Anne Rice. En riktigt bra bok som ligger mig varmt om hjärtat.
Och innan jag blir hämtad ska jag fara förbi och hämta ut mitt paket från Nelly. Ska fråga Stollen om det är OK att jag tar den tidigare bussen, men jag tror nog inte att det ska vara ett problem.

Men nu är det dags för lite sömn. Är supertrött. Nattinatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...