söndag 7 september 2008

2 år

Idag är det som sagt min och älsklingens 2 årsdag.
Vi har inte gjort särskilt mycket, kollat lite på film, och myste lite ;) Vi såg på Horton, en aldeles lagom film, supersöt och typ underbar.

Men min älskling var då sötare.
Jag fick som sagt The Sims 2 Lägenheter utav han i förtid, och han hade fått lite smått & gott av mig innan idag. Men i Umeå så hittade jag en par grillhandskar med älgmotiv och en kokbok för studenter. Vilket passar Simon eftersom att han hör hemma i köket.

Vi gick till Coop och handlade lite middag. Ble (vet inte hur det stavas) shaitaikyckling och ris. Vilket var supergott, men väldigt starkt.

Nu ska jag ta och lägga mig. Börjar ju som sagt skolan imorgon ;) natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...