söndag 28 september 2008

Blekansikte

Håller på att plocka ihop på mitt rum, packar för att fara till älsklingen OCH går igenom lite bilder.
Hittade då lite 'nya' bilder på mig, tagna nu i sommar. Såg på dem och kände knappt ens igen mig. Vad blek (läs ofräknig) jag har blivit. Jag fattar inte. Ge mig sommar nu? Nog för att hösten har sin charm, som de andra årstiderna. Men jag vill ha lite pigment för en gångs skull. Dumma Simon med sina gener från Korea och en mammas vars släkt också har bra brungener. Allt jag fick var pigmentfläckar (läs fräknar) under sommaren och snövitshy under resten av året. Great...
Jämför bilderna:
Nu:








Då:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...