söndag 28 september 2008

Clive Russel


Sådärja. Nu ska jag packa ihop datorn, packa lite kläder för imorgon och sen sticker jag. Ska göra klart resten imorgon. Jag vet att jag är seg....

Men, jag har då hunnit boka om min tid hos Clive Russel. Blir mitt i höstlovet istället. Perfekt. Så den dagen blir det att gå på stan = måste spara den här lönen jag kommer att få + det här studiebidraget. Annars tappar allt sitt nöje. Egentligen ska jag låta mitt hår få väsa ut. Men, det har blivit så slitet från i sommar att det behöver bli lite klippt. Och sen vill jag ha en stylebar frisyr. Den jag har nu är inte riktigt stylevänlig. Så den dagen blir det att stiga upp tiiidigt.
Sen så satt jag och kollade vad dom gör för något. Och det var det mesta. En till sak som jag är sugen på var deras ögonfransförlängning + böj + färgning för 1365 kr. Om man bara hade råd med det.... Dock så är det inget jag behöver, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...