fredag 5 september 2008

Fredag

Då var det äntligen fredag. Som jag har längtat efter helgen, och där ett tag kändes det som om den aldrig skulle komma.

Igår så plockade jag ihop lite på rummet och bäddade min stökiga säng för en gångs skull. MEn resten låter jag typ vara, för så farligt är det inte.

Så nu, idag, så ska jag jobba på och se till att tiden bara swoschar förbi, vilket den inte lär göra. Kommer säkert snigla fram. Inte kul. För sen då jag har haft min sista APUdag så ska jag träffa en viss JenisPenis på stan och sen ska vi hem till mig fortast möjliga för att äta middag och sedan fara till Coop och handla. Kommer bli supermysigt ikväll, och helgen iövrigt ;)

1 kommentar:

  1. De kommer äga totalt :D Jag har saknat dig gumman och snart ses vi!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...