tisdag 30 september 2008

Ge mig?

Jag vet att jag är Sveriges onödigaste, men min bärbara dator är inte särskilt bärvänlig. Den är helt ärligt smygfet. Väldigt smygfet. Så därför har jag börjat kolla efter en mer skoldator. En som är liten och mycket lättare. Som bara innehåller det mest nödvändiga. Att kunna skriva med den och gå ut på internet. Helt enkelt en basic dator som är superbillig. Och 2995 kr är inte särskilt mycket för en dator. Men nu ska jag bara disskutera det hela om den faktiskt är något att ha och om jag kan få den. Har 3000 kr som jag får välja vad jag vill för. Passande summor va? Dock så ska jag köpa till en dekal, hel vitt eller svart är rättså tråkigt.
Vit...
...elller svart?
Den här dekalen skulle vara bättre at skära till än...
... den här. Typ halva mönstret försvinner ju om man beskär den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...