måndag 29 september 2008

Måndag

Allt jag gör just nu är att sitta och vänta på att klockan ska slå tio. Det känns drygt att gå och lägga sig nu, jag kommer säkert att vakna typ 3 imorgon då. Vilket är jätteonödigt för då kommer jag att somna i skolan. Vilket är inte bra.

Imorgon ska jag vara lite överengagerad och ta med mig laptopen. Vi ska ändå ha projektarbete typ hela dagen, och då finns det ju roligare saker att göra. Som att blogga.

Annars ikväll har det inte hänt något. Väntar spänt på att leveransstatusen från Nelly.com ska ändras till skickad, och jag får ett kollinummer så jag kan spåra mitt paket. Peppad. Så länge jag får paketet innan fredag är jag nöjd. Jag måste ju få skryta med väskan liite grann innan helen. För sen far jag ju ner till södra Sverige för vildsvinsjakt. Det är bara en vecka kvar nu. Horror. Eller crap. Äh, vem bryr sig? Men, det kommer verkligen inte att gå bra för mig. Och nu är typ enda gången jag hoppas på att inte få se nå vilt. Great. Nu har jag drabbats av nervositet. Lika bra att jag bara självdör eller något liknande....

1 kommentar:

  1. Puss älskling det kommer och gå SUPER bra för dig där nere is södra svergie skjut inte den största grisen bara =)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...