måndag 8 september 2008

Måndag

Gokväll på er. Hoppas att eran dag har varit bra :9 Min har varit helt ok.
Började dagen med att fixa lite inför resten av veckan, ska vara i Umeå och prata lite. Skojigt värre hoppas jag. Sen så blev det studenthattprovning. Och en sak ska ni har klart för er, det bidde inte bara en hatt xD Nej, det blev även en luvtröja med dragkedja fram, en t-shirt, en och en handduk xD Och en visselpipa ;) Haha. Helt onödiga grejer, men sånt som kan vara roligt att spara. Och klassmottot, eller det som ska stå på mössan, blev Born to KILL. Vi är lite speciella jag vet. Nu i efterhand låter License to Kill, liite bättre, men men.
Sen så blev det att övningsskjuta lite på simulatorn, och allmänt chillat.

Sen så tog jag och Angelica den vanliga bussen in till stan. Vi gick först ut och hämtade ut en bok till Simon, sen så gick vi in till Gina, där blev jag förälskad i en väska, men det är inget ovanligt. Sen så gick vi och åt på Subway. Riktigt gott.
Sedan gick/cyklade vi till e4an för att gå på Polen-återträff. Vilket var superkul. Roligt att träffa alla efter sommaren.
När jag kom hem letade jag efter en kamera, men den kunde inte återfinnas. Har dock för mig att jag lämnade in den igen, men men.

Nu ska jag göra en tidig kväll, ska typ upp tidigt imorgon.

1 kommentar:

  1. Hur många i din klass har faktiskt lyckats skjuta något? Vem fasen var det som sa att man inte dog om man sköt sig i huvudet om man bara höll pistolen mot huvudet?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...